Usługi
Obecny rozwój rynków wymaga stałego wdrażania filozofii korporacyjnej zorientowanej na przyszłość.
My przywiązujemy ogromną wagę do osobistego serwisu i doradztwa technicznego, dlatego stale szkolimy nasz personel na wysokim poziomie. Na przestrzeni lat stworzyliśmy wysoko wykwalifikowany zespół pracowników, którzy doskonale znają potrzeby naszych klientów i poprzez stałą optymalizację procesów znajdują innowacyjne rozwiązania dla różnorodnych zastosowań.
Nasza obecność w Europie i na całym świecie umożliwia nam wczesne rozpoznawanie potrzeb i życzeń klientów, dzięki czemu możemy reagować na nie szybko i elastycznie. Dlatego właśnie tak ważne jest dla nas być blisko naszych klientów i zapewniać im osobistą pomoc i doradztwo.
Korzyści z naszego know-how dla Waszego zastosowania!
Z radością wspieramy Was w optymalizacji Waszych procesów czyszczenia i spawania – od wyboru odpowiednich preparatów, aż po wybór technologii czyszczenia.
Zwracamy uwagę na wysoką jakość produktu, jak również wydajność kosztową i gwarantujemy najszybsze możliwe terminy dostaw.
Siła naszej załogi i serwisu na miejscu pozwala na optymalne wdrożenie produktów do istniejących procesów. Tworzymy rozwiązania systemowe we współpracy z Wami, umożliwiając opracowanie wydajnych procesów czyszczenia i spawania. Dzięki regularnym seminariom i szkoleniom produktowym naszego personelu, gwarantujemy optymalny poziom doradztwa.
Nasi pracownicy zapewniają indywidualną, kompetentną opiekę zarówno telefoniczną, jak i osobistą na miejscu. Ponadto oferujemy wyczerpującą obsługę klienta w postaci infolinii w zakresie biotechnologii, pytań technicznych czy chemicznych, oraz wszelkich wskazówek dotyczących stosowania naszych produktów.
Nasz serwis dla Was w naszej siedzibie
Nasz zakres działania zorientowany na klienta i rynek, jest uzupełniony przez kompleksową obsługę w naszej siedzibie. Z przyjemnością zaprezentujemy Wam działanie naszych urządzeń; prosimy o kontakt w celu umówienia spotkania.
Dodatkowo oferujemy również szkolenia dla użytkowników, a także szkolenia produktowe dla naszych dealerów.
Oferujemy Wam możliwość wysyłki zabrudzonych elementów wraz ze wszystkimi niezbędnymi informacjami do naszego działu technologii, w celu określenia Waszych potrzeb w zakresie odpowiedniego systemu czyszczenia i niezbędnych produktów.
Możecie również wysłać nam próbkę kąpieli czyszczącej zakupionej u nas, abyśmy mogli przebadać efekt czyszczenia zastosowanego preparatu. Po przetestowaniu, jeśli zaistnieje taka konieczność, środek czyszczący zostanie dostosowany do Waszych potrzeb.
Nasz serwis u Was
Jesteśmy kompetentnym partnerem w zakresie skutecznego czyszczenia i spawania, ale zwracamy również uwagę na zrównoważony rozwój, bezpieczeństwo i higienę pracy oraz ochronę środowiska.
Poprzez nasze rozwiązania systemowe dążymy do optymalizacji istniejących procesów u klienta oraz do opracowania rozwiązań alternatywnych.
Nasza załoga z przyjemnością będzie pomagać Wam w znalezieniu rozwiązania optymalnego dla Was, oraz zaprezentuje skuteczność działania naszych produktów czyszczących wysokiej jakości. Będziecie objęci stałą opieką w zakresie informacji i doradztwa na temat naszych systemów i produktów, ale także w zakresie zagadnień takich jak bezpieczeństwo czy możliwości zastosowania.
Co więcej, oferujemy specjalny serwis dla naszych innowacyjnych myjek BIO-CIRCLE.
Myjki te możecie testować przez 4 tygodnie w dowolnym momencie przed zakupem.
Aby zapewnić skuteczne działanie urządzeń BIO-CIRCLE również po zakupie, powinny one być regularnie czyszczone i serwisowane. Dlatego zapewniamy kompleksowy serwis u Was, wykonywany przez doskonale wykwalifikowany personel techniczny. Urządzenia mogą być serwisowane trzy (SP3), cztery (SP4), a w przypadku bardzo częstego używania, nawet dziesięć razy do roku (SP10).
Dodatkowo oferujemy Wam 8-letnią ochronę urządzenia. W ten sposób obniżamy koszty działania myjki i gwarantujemy dostawy wszystkich niezbędnych części zapasowych.
Nasze usługi w skrócie:
- Kompetentne doradztwo i wsparcie zapewnione przez wykwalifikowany personel
- Telefoniczna obsługa klienta oraz konsultacje na miejscu
- Współpraca w opracowaniu rozwiązań systemowych idealnie dopasowanych do Waszych potrzeb
- Pokazy produktów i urządzeń u Was lub w naszej siedzibie
- Szkolenia produktowe także dla użytkowników i dealerów
- Analiza zabrudzonych części lub próbek kąpieli czyszczącej
- Specjalny serwis myjek BIO-CIRCLE (czyszczenie, serwisowanie, ochrona urządzenia)