Dla zapewnienia najlepszego działania serwisu, Bio-Circle używa plików cookies. Kontynuując przeglądanie, zgadzasz się na ich użycie. Polityka prywatności

Koleje Śląskie zainwestowały w technologię czyszczenia węzłów sanitarnych

Skuteczne czyszczenie kolejowych węzłów sanitarnych to zadanie tak trudne, że wielu przewoźników latami omija temat szerokim łukiem. Również zakłady świadczące usługi remontowe wagonów pasażerskich często nie dysponują urządzeniami zdolnymi rozwiązać ten problem. Stosowane z braku alternatywy metody płukania szamb wagonowych płynami asenizacyjnymi są nieskuteczne, a ponadto powodują unieruchomienie wagonów na co najmniej dobę. Ich rezultaty są tylko powierzchowne, ponieważ metody te nie są w stanie poradzić sobie z utwardzanymi latami warstwami nieczystości, tłuszczów i osadów mineralnych oraz zatorami spowodowanymi wrzucanymi do toalet artykułami higienicznymi.

Na szczęście istnieje rozwiązanie. Koleje Śląskie niedawno dołączyły do grona przewoźników, którzy w nie zainwestowali. Rozwiązanie to wybrało również kilkadziesiąt prestiżowych firm europejskich (z Deutsche Bahn na czele), a także – jak na razie – kilku przewoźników w Polsce (między innymi Koleje Mazowieckie).

Mowa oczywiście o technologii RWR 500 DB. Urządzenia te przeznaczone są do czyszczenia węzłów sanitarnych w wagonach kolejowych – zarówno rur i zbiorników ściekowych, jak i układów doprowadzających czystą wodę. Urządzenia wyposażone są w najwyższej jakości pompy, wypełniające system rur i zbiorników dedykowanym płynem Power Cleaner DB, a następnie dokładnie opróżniające układ. Zastosowany preparat skutecznie usuwa osady mineralne i inne zabrudzenia.

Zastosowanie urządzeń RWR 500 DB gwarantuje uzyskanie optymalnych rezultatów czyszczenia. Rekomendujemy regularne, profilaktyczne stosowanie tego rozwiązania (na przykład w Deutsche Bahn odbywa się to co 6 miesięcy), jednak z naszych doświadczeń wynika, że RWR 500 DB jest w stanie poradzić sobie nawet z układami, które w wyniku zaniedbania utraciły drożność.

Koleje Śląskie tuż po Wielkanocy przekonały się o mocy technologii RWR 500 DB. Podczas dwudniowej instalacji i szkolenia wspólnie z naszym Klientem dokonaliśmy niemal niemożliwego i to w takim tempie, że wagony, na których pracowaliśmy, dokładnie o czasie opuszczały halę utrzymania taboru, by wyruszyć w zaplanowane trasy. Nie obyło się bez przygód, ale ostatecznie rezultaty przeszły oczekiwania Klienta. Cieszymy się, że kolejny prestiżowy polski przewoźnik wdrożył tak nowoczesne i skuteczne rozwiązanie.

RWR5d2447fd03bf3